A biztonság érdekében az alábbiakat soha nem tesszük!
Annak érdekében, hogy hatékony és hozzáférhetetlen legyen a kialakított védelem a profi tolvajokkal szemben, az alábbiakat soha nem tesszük.
Így tudjuk elérni, hogy ne lehessen ellopni a gépjárműveket.
Indoklás:
Abban az esetben, ha a gépjármű indító kulcsába beintegrálják az utólagosan beépített gépjárművédelem vezérlését, akkor a tolvajok a gyári védelem kiiktatásával egyidejűleg az utólagosan beépített védelmet is kikapcsolják. Ennek az az oka, hogy egy vezérlésről működik a gyári és az utólagos védelem is. Aki ezt az alapvető hibát elköveti, annak a gépjárműve semmivel sincs jobban védve, mintha nem lenne semmi sem a gépjárművében.
A Pajzs Technológia külön vezérléssel működik, ami akkor is hatékonyan védi a lopásra kiszemelt gépjárművet, ha a tolvaj a gyári védelmet kiiktatta.
Indoklás:
A „kártyás” kialakítással történő vezérlés csupán komfort érzetet fokoz, a biztonsághoz semmi köze sincsen. Sőt! Azt maximálisan lerombolja, tönkreteszi.
A „kártyás” kialakítást a gépjárműveket gyártó cégek a jobb eladhatóság, a magasabb komfort érzet és a felhasználók általi könnyebb kezelhetőség végett alkalmazzák. Egy dolgot le kell szögezni: ténylegesen növeli a komfort érzetünket, hiszen a gépjármű megközelítésekor a gépjármű úgymond „engedelmeskedik” a jövetelünk láttán és automatikusan oldja a központi zárakat és a gyári védelmet is.
Ezt oly módon teszi, hogy a gépjárműbe beépített elektronikus rész adóként működik, ami folyamatosan keresi a vevővel, azaz a „kártyával” a kapcsolatot. A „kártya” szintén ezen az elven működik. Folyamatosan keresi a kapcsolatot az adóval, azaz a gépjárműbe beépített elektronikai egységgel. A gépjármű leállítása után az adó betáplálja a „kártyába” a következő nyitáshoz és indításhoz szükséges kódot.
A komfort megtartása érdekében ez a kód időről időre folyamatosan kimegy az éterbe mindaddig, amíg a „kártya” nem veszi fel a gépjárműbe beépített adóval a kapcsolatot.
Amint a gépjármű használója megközelíti a gépjárművét, a gépjárműbe beépített adó és a „kártya” felveszik a kapcsolatot, beazonosítják egymást és sikeres kapcsolat felvétel esetén az adó kioldja a központi zárakat és a gyári védelmet. Vagy is engedélyezi a gépjármű használatát. Ebben nincs semmi szokatlan ,hiszen ez a módszer így működik. A komfort érdekében ez egy praktikus megoldás, de védelemre használni egyenlő az öngyilkossággal!
Abban az esetben, ha az utólagosan kialakított gépjárművédelem vezérlését is „kártyás” kialakítással oldják meg, akkor a következő történhet.
Mivel folyamatos kapcsolatot kell megtartani a „kártya” és a gépjármű között, így a „kártyában” lévő kód kiolvasható, ami ezek után a gépjármű utólagosan beépített védelmi rendszerébe beolvasható, ami engedélyezni fogja a gépjármű használatát.
Ugyanis a gépjárműbe beépített rendszer nem tud különbséget tenni a valódi „kártya”, illetve a más eszköz által beolvasott kód között! A kód a lényeg és nem a hordozó eszköz, azaz a hardver!
Mivel a „kártya” folyamatosan kiadja magából a szükséges kódot, így abból az bármikor kiolvasható.
Természetesen hiába változtatja a rendszer a kódokat, a beazonosításig az éterbe mindig ugyanazt a beprogramozott kódot adja ki a „kártya”.
Megjegyzés:
Amit a gépjármű gyártó cégek alkalmaznak, az abból fakad, hogy minél jobb minőségű, minél jobb komfort fokozatú gépjárműveket gyártsanak. Ez az elsődleges szempont.
Amit nekik szabad, azt már a gépjárművédelmet kínáló cégeknek nem biztos, hogy szabad, ebben az esetben pedig szinte TILOS!
A gépjárművédelem nem komfort, hanem valós biztonság kell, hogy legyen. Ennek hiányában pedig el kell kápráztatni az embereket, akik nem fognak, nem tudnak, talán nem is akarnak különbséget tenni komfort és biztonság között!
Aki, mint szolgáltató ezt az alapvető hibát elköveti, az nem gépjárművédelmet ad, hanem komfort érzetet, ami semmilyen szinten sem gépjárművédelem!
Aki, mint vevő ilyen „védelmet” (módszert) vásárol, az nem gépjárművédelmet vásárolt! Valamit, ami sok mindenre jó lehet, de hatékony gépjárművédelemre nem.
Indoklás:
Aki belepiszkál a CAN BUS rendszerbe, az nagy valószínűséggel okoz és okozhat a gépjármű vezérlésében fennakadásokat, meghibásodásokat.
Amennyiben a cégünknél olyan gépjárművel jelentkeznek, amibe máshol szereltek utólagos beépítésű CAN BUS rendszerű riasztót, megtagadjuk a Pajzs Technológia beépítését.
A cégünk soha nem avatkozik bele a gépjármű CAN BUS rendszerébe! Ez alapvető feltétel a gépjármű garanciájának a megőrzéséhez, illetve a zavartalan működéshez.
Indoklás:A csak mechanikai úton működő eszközök hiányossága a zárszerkezeten keresztül történő támadás. Amit kulccsal legálisan le lehet zárni, azt álkulccsal, másolt kulccsal, zárfésűvel illegálisan ki is lehet nyitni olyan gyorsan, mint a jogos használója által történő legális zárás.
Ne gondolja senki, hogy a gépjármű tolvajok, idióták, féleszűek, esetleg nem normálisak.
Nem akarnak ők semmilyen mechanikai úton kialakított eszközt sem fúrni, sem savazni.
Egyszerűen kinyitják a a zárakat, igaz nem legálisan! De ettől még kinyitják, sav és fúrás nélkül.
Így tudjuk elérni, hogy ne lehessen ellopni a gépjárműveket.
1. A Pajzs Technológia vezérlését soha nem integráljuk bele a gépjármű indító kulcsába.
Indoklás:
Abban az esetben, ha a gépjármű indító kulcsába beintegrálják az utólagosan beépített gépjárművédelem vezérlését, akkor a tolvajok a gyári védelem kiiktatásával egyidejűleg az utólagosan beépített védelmet is kikapcsolják. Ennek az az oka, hogy egy vezérlésről működik a gyári és az utólagos védelem is. Aki ezt az alapvető hibát elköveti, annak a gépjárműve semmivel sincs jobban védve, mintha nem lenne semmi sem a gépjárművében.
A Pajzs Technológia külön vezérléssel működik, ami akkor is hatékonyan védi a lopásra kiszemelt gépjárművet, ha a tolvaj a gyári védelmet kiiktatta.
2. A biztonság érdekében nem alkalmazunk „kártyás” kialakítást! A „kártyás” kialakítás a gépjármű könnyű ellopását elősegíti!
Indoklás:
A „kártyás” kialakítással történő vezérlés csupán komfort érzetet fokoz, a biztonsághoz semmi köze sincsen. Sőt! Azt maximálisan lerombolja, tönkreteszi.
A „kártyás” kialakítást a gépjárműveket gyártó cégek a jobb eladhatóság, a magasabb komfort érzet és a felhasználók általi könnyebb kezelhetőség végett alkalmazzák. Egy dolgot le kell szögezni: ténylegesen növeli a komfort érzetünket, hiszen a gépjármű megközelítésekor a gépjármű úgymond „engedelmeskedik” a jövetelünk láttán és automatikusan oldja a központi zárakat és a gyári védelmet is.
Ezt oly módon teszi, hogy a gépjárműbe beépített elektronikus rész adóként működik, ami folyamatosan keresi a vevővel, azaz a „kártyával” a kapcsolatot. A „kártya” szintén ezen az elven működik. Folyamatosan keresi a kapcsolatot az adóval, azaz a gépjárműbe beépített elektronikai egységgel. A gépjármű leállítása után az adó betáplálja a „kártyába” a következő nyitáshoz és indításhoz szükséges kódot.
A komfort megtartása érdekében ez a kód időről időre folyamatosan kimegy az éterbe mindaddig, amíg a „kártya” nem veszi fel a gépjárműbe beépített adóval a kapcsolatot.
Amint a gépjármű használója megközelíti a gépjárművét, a gépjárműbe beépített adó és a „kártya” felveszik a kapcsolatot, beazonosítják egymást és sikeres kapcsolat felvétel esetén az adó kioldja a központi zárakat és a gyári védelmet. Vagy is engedélyezi a gépjármű használatát. Ebben nincs semmi szokatlan ,hiszen ez a módszer így működik. A komfort érdekében ez egy praktikus megoldás, de védelemre használni egyenlő az öngyilkossággal!
Abban az esetben, ha az utólagosan kialakított gépjárművédelem vezérlését is „kártyás” kialakítással oldják meg, akkor a következő történhet.
Mivel folyamatos kapcsolatot kell megtartani a „kártya” és a gépjármű között, így a „kártyában” lévő kód kiolvasható, ami ezek után a gépjármű utólagosan beépített védelmi rendszerébe beolvasható, ami engedélyezni fogja a gépjármű használatát.
Ugyanis a gépjárműbe beépített rendszer nem tud különbséget tenni a valódi „kártya”, illetve a más eszköz által beolvasott kód között! A kód a lényeg és nem a hordozó eszköz, azaz a hardver!
Mivel a „kártya” folyamatosan kiadja magából a szükséges kódot, így abból az bármikor kiolvasható.
Természetesen hiába változtatja a rendszer a kódokat, a beazonosításig az éterbe mindig ugyanazt a beprogramozott kódot adja ki a „kártya”.
Megjegyzés:
Amit a gépjármű gyártó cégek alkalmaznak, az abból fakad, hogy minél jobb minőségű, minél jobb komfort fokozatú gépjárműveket gyártsanak. Ez az elsődleges szempont.
Amit nekik szabad, azt már a gépjárművédelmet kínáló cégeknek nem biztos, hogy szabad, ebben az esetben pedig szinte TILOS!
A gépjárművédelem nem komfort, hanem valós biztonság kell, hogy legyen. Ennek hiányában pedig el kell kápráztatni az embereket, akik nem fognak, nem tudnak, talán nem is akarnak különbséget tenni komfort és biztonság között!
Aki, mint szolgáltató ezt az alapvető hibát elköveti, az nem gépjárművédelmet ad, hanem komfort érzetet, ami semmilyen szinten sem gépjárművédelem!
Aki, mint vevő ilyen „védelmet” (módszert) vásárol, az nem gépjárművédelmet vásárolt! Valamit, ami sok mindenre jó lehet, de hatékony gépjárművédelemre nem.
3. Soha nem avatkozunk bele a gépjármű CAN BUS rendszerébe!
A Pajzs Technológiájú gépjárművédelmet napi szinten építjük be CAN BUS rendszerű gépjárművekbe, de a beépítés során a CAN BUS rendszerbe soha nem avatkozunk bele!Indoklás:
Aki belepiszkál a CAN BUS rendszerbe, az nagy valószínűséggel okoz és okozhat a gépjármű vezérlésében fennakadásokat, meghibásodásokat.
Amennyiben a cégünknél olyan gépjárművel jelentkeznek, amibe máshol szereltek utólagos beépítésű CAN BUS rendszerű riasztót, megtagadjuk a Pajzs Technológia beépítését.
A cégünk soha nem avatkozik bele a gépjármű CAN BUS rendszerébe! Ez alapvető feltétel a gépjármű garanciájának a megőrzéséhez, illetve a zavartalan működéshez.
4. Soha nem alkalmazunk csak mechanikai eszközöket!
Aki csupán mechanikai úton működő eszközöket alkalmaz, annak számolnia kell azzal, hogy a gépjárművét könnyen ellopják!Indoklás:A csak mechanikai úton működő eszközök hiányossága a zárszerkezeten keresztül történő támadás. Amit kulccsal legálisan le lehet zárni, azt álkulccsal, másolt kulccsal, zárfésűvel illegálisan ki is lehet nyitni olyan gyorsan, mint a jogos használója által történő legális zárás.
Ne gondolja senki, hogy a gépjármű tolvajok, idióták, féleszűek, esetleg nem normálisak.
Nem akarnak ők semmilyen mechanikai úton kialakított eszközt sem fúrni, sem savazni.
Egyszerűen kinyitják a a zárakat, igaz nem legálisan! De ettől még kinyitják, sav és fúrás nélkül.
A legfontosabb a hatékony és valóban működő gépjárművédelem!
A P.T.B. Pajzs Kft. számára a legfontosabb a biztonság megteremtése, azaz a gépjárművek önerőből történő lophatatlanná tétele. Ennek a megteremtéséhez vannak szabályok, amiket soha nem szabad felrúgni, átlépni. Ezeket az alapvető szabályokat írtuk le.
Az a szolgáltató, vagy szerelő, aki a fent említettek közül bármelyiket is megszegi, az kemény árat fog megfizettetni azzal a gépjármű tulajdonossal, aki nála ilyen kialakítású terméket építtet a gépjárművébe.
Az ár a gépjármű lesz, amit ellopnak, ha kiszemelték.
Persze ilyenkor már nem lehet mit tenni.....
Az a szolgáltató, vagy szerelő, aki a fent említettek közül bármelyiket is megszegi, az kemény árat fog megfizettetni azzal a gépjármű tulajdonossal, aki nála ilyen kialakítású terméket építtet a gépjárművébe.
Az ár a gépjármű lesz, amit ellopnak, ha kiszemelték.
Persze ilyenkor már nem lehet mit tenni.....