Egyéb szakmai kérdések a Pajzs Technológiával kapcsolatosan

1. Létezik-e használati útmutató a Pajzs Technológiához?
Természetesen igen. Amennyiben használati útmutatót szeretne kérni, keresse kollégáinkat telefonon, vagy írjon nekünk e-mailt.
Használati útmutatót, csak regisztrált ügyfeleink részére áll módunkban adni!

2. Hogyan tudom kinyitni a motorháztetőt, ha Pajzs Technológia van az autómban?
Kérjük, hogy kizárólag csak a használati útmutatóban leírtaknak megfelelően nyissa ki gépjárműve motorház tetejét és attól ne térjen el! Amennyiben segítségre van szüksége, úgy keresse kollégáinkat a megadott telefonszámon.

3. Hogyan működik a távvezérlő?
A távvezérlők működtetése roppant egyszerű. Amennyiben szeretné kikapcsolni a Pajzs Technológiájú gépjárművédelmi rendszerét, úgy nyomja meg a távvezérlőn a kikapcsoló gombot. Ezt a távvezérlőn egy nyitott lakat ikon jelzi.
Bekapcsoláskor nyomja meg a távvezérlőn a bekapcsoló gombot. Ezt a távvezérlőn egy zárt lakat ikon jelzi.

4. A távvezérlőben hogyan tudok elemet cserélni és milyen elem való bele?
Az elemek cseréje egyszerű művelet és 2 db CR2016 elem való a távvezérlőkbe.
Pattintsa szét a távvezérlőt, vegye ki a rossz elemet és a megfelelő lappal felfelé helyezze be az újat. Amennyiben segítségre szorul, úgy az elem cserét cégünknél is elvégeztetheti.

5. Mit jelent a szerviz üzemmód? Hogyan kapcsolhatom be a szerviz üzemmódot?
A szerviz üzemmód funkció lényege és feladata, hogy Ön bármikor ki tudja nyitni gépjárműve motorház tetejét, illetve a gépjármű szervizelését biztosítani lehessen. Szerviz üzemmód állapotban a gépjárművédelem teljesen kikapcsolásra kerül és a gépjármű szervizelése biztosított.
A gépjárművédelmi rendszere szervizüzemmód állapotba tételéhez a használati útmutatóban leírtaknak megfelelően járjon el. Amennyiben segítségre van szüksége, keresse kollégáinkat a megadott telefonszámokon.

6. Be tudom-e kapcsolni a riasztót szükség esetén?
Természetesen, igen. Abból indulunk ki, hogy Ön azért alkalmazta a Pajzs Technológiájú gépjárművédelmi kialakítást, hogy gépjárműve minden pillanatban védett állapotban legyen. Ennek értelmében ha Ön azt beélesítette, többlet teendője nincsen.

7. Mit tegyek, ha lemerült az akkumulátor az autómban? Hogyan tudom elindítani, hogyan tudok akkumulátort tölteni és cserélni?
Ez semmilyen problémát nem jelenthet az Ön számára. Ebben az esetben a használati útmutatóban leírtaknak megfelelően járjon el. Ha bármilyen kérdése lenne, akkor keresse kollégáinkat a megadott telefonszámon, akik a segítségére lesznek.

8. Hogyan szereltethetem ki a Pajzs Technológiát, ha eladom az autómat?
Társaságunk minden munkafolyamatot időpont egyeztetés útján vállal, ami alól nem jelent kivételt a Pajzs Technológiájú gépjárművédelmi rendszerek kiszerelése és, vagy átszerelése sem.
Ebben az esetben telefonon tud időpontot egyeztetni kollégáinkkal.

9. Eladhatom-e a Pajzs védelmet is az autóval?
Természetesen, igen. Ilyenkor Önnek semmilyen plusz teendője sincsen. Ebben az esetben teendője a gépjármű új tulajdonosának van, akinek cégünknél el kell végeznie az ügyfélváltást.


© 2005 - 2023 P.T.B. Pajzs Kft. Minden jog fenntartva!Adószám: 13492063-2-13 · Cégjegyzékszám: 01-09-738018Bankszámlaszám: 10300002-20234155-00003285 · IBAN száma: HU02103000022023415500003285 · SWIFT kód: MKKBHUHB
phoneshopping_cart
Ez a honlap technikai sütiket (angolul: cookie) használ a megfelelő működéséhez. További információ...